Dinamiškas įkainojimas: tai dirbo avialinijose, bet tai gali dirbti teatruose?

parašė , 2012-02-04 07:13

Dinamiškas įkainojimas tapo karšta tema menams. Ir tai yra nenuostabu, kadangi keliems teatrams, kurie pradėjo išbandyti vandenis ganėtinai kvieciu vakarienes sekėsi. Anksčiau, negu jūs nuspręsite knaisiotis, tačiau, yra keli daiktai žinoti.

Įžanga į Dinamišką Įkainojimą

Dinamiškas įkainojimas iš esmės reiškia, kad, kad maksimizuotų naudą, kaina pasikeičia kaip rinkos reikalavimo pakeitimai. Teatrų kontekste, bilieto kaina yra nustatyta prie to, kaip gerai fiksuojasi, parduoda, kiek iš jų lieka, ir kiti kintamieji, kurie paveikia reikalavimą, kaip oras ir eismas galbūt. Teatrai kontroliuoja namą, kadangi jis prisipildo kiekvienam atlikimui ir priimti sprendimus kiekvieną dieną dėl, ar sureguliuoti kainas viršuje ar žemyn įkurtas pagal pareikalavimą.
Tai Dirba?

Kad ir kada gyvybingumas šio tipo įvertinti planą įeina į klausimą, gynėjai paprastai nurodo į faktą kad tai būtas darbas avialinijoje ir viešbučio pramonės šakos per daug dešimtmečių. Bet, yra trys skirtingi skirtumai tarp avialinijos pramonės ir nekomercinių teatrų:

1. Žmonės turi nupirkti avialinijos bilietus todėl, kad, dauguma atvejų, jie turi būti kažkur tam tikru laiku. Žmonės neturi pamatyti renginio; teatras, kaip mano daugelis, yra savarankiškos servai išlaidos. 2. Avialinijos pirmiausiai domisi naudos gavimu, tuo metu, kai teatrai turi kitus tikslus kaip sukūrimas prieinamų menų, mokymas, ar išvedimas tam tikra žinutė, ir jie pasitiki kilnumu šalininkų, kurie tiki jų misija išlikti. 3. Avialinijos turi palyginti kelis konkurentus, kuris daro tai lengva jiems įkrauti tai, ką jie mėgsta. Teatrai, antra, turi lenktyniavimo gausą.

Taip, tikras klausimas yra: tai dirba teatruose? Pagal Įkainojimo Instituto ir Tikslo Išteklių Grupę (TGR) ten yra keli įspūdingi sėkmės pavyzdžiai.

Sėkmės pavyzdžiai

Menų Klubo Teatro Kompanija Vankuveryje įgyvendino dinamišką įkainojimo strategiją, ir pirmais metais padidino pardavimus 430.000$, apytiksliai 10 %. [1]

Geffen Teatras įgyvendino dinamišką įkainojimo strategiją gamybai, kuri įvedė papildomus 60.000$, 23.5 % padidėjimas. [1]

Yale Atstovas įvedė papildomus 50.000$ pajamų gamybai, naudodamas dinamišką įkainojimą, 37 % padidėjimą. [1]

Karolina, Įvykdanti Menus, serveriai hostingas pakėlė papildomus 50.200$ pajamose virš pagrindinių kainų keturių populiaraus atlikimo vartojant dinamišką įkainojimą. [2]

Perspėjama Pastaba

Tuo metu, kai šitie skaičiai yra įspūdingi, svarbu pažymėti, kad avantiūra į dinamišką įkainojimą yra vis dar labai jų kūdikystėje. Taip pat, pasisekimas nėra nustatytas pajamų vienišų; yra daug kitų daiktų nekomerciniam svarstyti., Pavyzdžiui: kaip šis įkainojimo planas paveiks pritaikymą neįgaliesiems; kas yra žinutė, jūs siųsite visuomenei; ir kokį santykį jūs nustatytumėte su šalininkais.

Tikra svarstoma problema yra atskleista čia Misijos Paradokse blog. [3] Svarsto, sekundę, rūšį santykio, kurį jūs turite su avialinijomis. Autorius tiria:

Atsiminkite paskutinį kartą, kai jūs nupirkote lėktuvo bilietą? Jei jūs esate kažkas kaip aš, tai tapo tokiu žaidimu, jumis prieš avialinijas. Jūsų tikslas gavo pigiausią galimą bilietą. Avialinijos davė suprasti, kad tikslas gavo jus išleisti labiausiai, jie galėjo pasiekti… [Todėl] dauguma mūsų išvystė gana negailestingą požiūrį į pramonę. Kad sutaupytume 50$, mes perjungsime datas, jungiklio avialinijas, jungiklio oro uostus, bet koks. [3]

Aišku tai nėra rūšis santykio, kurį jūs norite, kad jūsų šalininkai turėtų su jumis, ypač kai jūs pasitikite jų dosniu aukojimu išlikti.

Truputis Patarimo

Jei jūs tikrai nusprendžiate pabandyti dinamišką įkainojimą, yra kai kurie patarimai:

1. Būkite labai atsargus apie to paėmimą per toli. Jūs nenorite apakti jūsų misijos ir numušti jūsų atvejo kainą palaikymui. 2. Įsitikinkite, kad reklamavimas nesudaro neteisingo kainų įspūdžio. Šalininkai neabejotinai nuliūdinti, jei kaina, kurią jie turi užmokėti už vietą yra skirtinga negu, kas buvo reklamuota. Todėl, jūs galite norėti išspausdinti kainų diapazoną vietoj tikslių kainų bilietų, jūsų žiniatinklio svetainės, ir kur nors kitur kainos yra matomos. 3. Jūs galite tiktai norėti pritaikyti dinamišką įkainojimą teatro dalims. Pavyzdžiui, galbūt jūs norite palikti geriausias vietas name statiška kaina, tokiu būdu jie nepraranda savo suprastos vertės. 4. Užsibrėžkite tikslus, kuriuos jūs norite pasiekti prie dinamiško įkainojimo ir apibrėžti pasisekimo metriką iš anksto. 5. Bandykite ir analizuokite. Kad sužinoti, kokie darbai, jums, galbūt, reikia bandyti su keliais kainos gaidukais ir kintamomis kainomis. Kiekvieną kartą jūs keičiate savo metodą, darote pastabas apie tai būsimai analizei. Taip pat atkreipkite dėmesį į kainas, kad valdytumėte dinamišką įkainojimą, kaip žmonės, lankantys teatrą kaip tai, ir kitus faktorius, kurie gali turėti bilieto pardavimų ir šalininkų visaapimančios patirties padarinį. Visa ši informacija padės jums nustatyti, ar dinamiškam įkainojimui sekasi, ir kas prisidėjo prie jo pasisekimo.

Pastabos

[1] Carr, Eugene. Reiklus Dinamiško Įkainojimo Pasaulis. 2010 m. kovo 10-ąją. Pasiekiamas: ? cid=6a00d8345224a269e2013481d1fc0b970c#comment-6a00d8345224a269e2013481d1fc0b970c

[2] Gudrus Vadybininkas. Yra Dinamiškas Įkainojimas Jūsų Ateityje? 2009 m. gegužės 18-ąją.

[3] Misijos Paradoksas. Dinamiško Įkainojimo Pavojai (1 Dalis & 2). 2010 m. gegužės 26-ąją.

Sumac yra užbaigtas, integruotas programinės įrangos sprendimas ne naudai, kuris apima tinkle ticketing. Dėl informacijos apie Sumac ar dėl daugiau straipsnių, publikuotų Sumac Tyrinėjimo, vizito: Sumac Žiniatinklio svetainė

Rašyti komentarą